wtorek, 5 sierpnia 2014

Halo!
Wracam, tłumaczę się w video ;)
Pozdrawiam!





















108 komentarzy:

  1. chętnie posłuchałabym o Twoich ulubionych książkach, filmach, cytatach, osobach, którymi się inspirujesz, o tym jak się zmotywować, jak zwiększyć pewność siebie, o urządzaniu mieszkania i wiele wiele innych. W sumie to obojętnie o czym będziesz mówić, zawsze fajnie się Ciebie słucha! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czym robione zdjecia? wygladaja na analog

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta, ubóstwiam Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;)
    Pomysłem, może fajnym, na "kiedyś" oczywiście może być stylizacja jesienna, np.: co nowego zagościło u Ciebie w szafie i takie ciekawostki. Oczywiście mowię, "na kiedyś", bo na razie należy cieszyć się pięknym latem ;)
    pozdrawiam,

    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  5. A GDZIE BYŁAŚ JAK CIĘ NIE BYŁO PIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  6. MARTA ZRÓB FILMIK DOT.TWOJEGO MIESZKANIA,TAKA OPROWADZKA:)))Jestes suuuuper!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak urządzić swój nowy pokój za nie duże pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jakieś DIY dla domu ;) pomysł na tanie i ładne ozdoby :)

      Usuń
  8. Kim się inspirujesz na co dzień w życiu w stylizacjach na wyjścia ? i jakie przeglądasz blogi ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Martuś, o czym byś nie mówiła to wspaniale sie Ciebie słucha i na Ciebie patrzy:) a ja bym chciała bys opowiedziala Nam w swoim nowym mieszkaniu, bys opowiedziała czy spełniasz sie podczas robienia domowych czynności jak gotowanie i sprzatanie.. :) czy masz tak ze czesto zmieniasz wystroj wnetrz :) i przedewszystkim o tym jak Twoje samopoczucie...ostatnio przez te wakacje nic nie wiemy. i pochwal sie Nam jak z tym licencjatem:) Milena:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy przepis na cos pysznego :]

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tego Twojego psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jak się ubrać fajnie na impreze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, śliczny piesek! <3

    zapraszam do mnie na nowy post--> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bym się z chęcią dowiedziała gdzie robisz tatuaże, ponieważ zrobiłam sobie jeden i nie jestem w pełni zadowolona z efektów a chciała bym zrobić następny tylko szukam miejsca godnego polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ogromny uśmiech pojawia sie na twarzy, kiedy widze nowego posta :)) super, że znalazłas dla nas czas mimo mnóstwa pracy itp.

    Jesli chodzi o mnie to zawsze miło mi Ciebie sluchac - obojetnie o czym bys mowila ;) hm, moze vlog o ulubionych miejscach w Warszawie? jak lubicie spedzac z Mackiem wolny czas? o urządzaniu mieszkania? zawsze lubie tez Twoje przepisy, a UWIELBIAM, kiedy po prostu chcesz do nas "pogadac", tak wiec najbardziej czekam na vlogi z zycia wzięte :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chetnie i zapewne nie tylko ja dowiedzialabym sie cos wiecej na temat Ciebie i Macka. Kolorowa prasa az huczy o waszym kryzysie,zdradach,seks tasmach,terapiach... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to nie była prawda, już dawno by to zdementowała :) A prawdy na pewno komentować nie będzie

      Usuń
    2. a może po prostu gówna sie nie komentuje ? tłumaczy sie tylko winny ... kojarzysz ??!
      M.

      Usuń
    3. Nie, jestem tepa i nie kojarze

      Usuń
    4. komentując Marta weszłaby w niepotrzebny dialog,fajnie,że tego nie robi.ogarnijcie,że opowiedzenie np.o swoim codziennym makijażu,to naprawdę nie to samo,co zwierzanie się ze swojego życia miłosnego i seksualnego; ujarzmijcie swoją rozbuchaną ciekawość i zajmijcie własnym życiem

      Usuń
    5. nie opowiada o swoim zyciu seksualnym? a seks tasma o ktorej sie chwali? Nie komentujac przyzwala na jeszcze wiecej docinek.Nie broniac sie znaczy tylko jedno,ze wszystko co mowi prasa jest prawda...?

      Usuń
    6. Nie wierze ze ktoś może wyrabiać sobie opinie na podstawie lektury faktu , superexpressu czy innego scierwa. Po prostu nie wierze ze można byc tak ograniczonym. Chętnie dowiedział bym sie skąd pisze osoba z posta wyżej.

      Usuń
    7. Anonimowy12 sierpnia 2014 16:06 - daj choć jeden przykład gdzie MARTA chwaliła sie sekstaśmą.??!!

      Usuń
  17. powiedz coś o licencjacie! kiedy się bronisz? pytam, bo jestem na tym samym etapie i też studia artystyczne.. ja szykuje sie na wrzesien i spedza mi to sen z powiek :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzooooo chcialabym zeby na Twoim kanale byly haule zakupowe wszedzie one maja duza popularnosc i w Twoim wydaniu na pewno rowniez przypadly by do gustu . Pomysl nad tym prosze

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakieś smaczne przepisy na sałatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super spodnie! :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy! :) Uwielbiam Twój głos :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Można wiedzieć czym robisz zdjęcia, gdzie i jak przerabiasz? super taki klimacik! :)))

    Pozdrawiam,

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  23. przepisy przepisy ! najlepiej na makaron lub tarty ale vlog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie to pytanie się pojawiało nie raz, ale chciałbym się zapytać, czym robisz zdjęcia i ewentualnie w jakim programie je obrabiasz?
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. a skad te fajne leginsy na ostatnim zdjęciu:d tez takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. a może wybierz pare pytań z komentarzy i na nie odpowiedz w filmiku ;) takie najczęściej zadawane bądź i nie :)) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chciałabym zobaczyć filmik o Twoich wszystkich kosmetykach do make-up.Czy warto zainwestować czy nie?
    Sprzedajesz jakieś ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  29. Może wpuścisz nas do swojej garderoby ?? Bardzo chętnie zobaczyłabym, jakie masz ubrania na lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia <3 <3

    http://majaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zrobisz filmik o swoich tatuażach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! :) też bym chciała filmik własnie o Twoich tatuażach :)

      Usuń
  32. O Twojej diecie :D chudzinko!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja bym chciała o zwierzątkach :) żebyś pokazała więcej króliczka i jakąś interakcje z nim. I o piesku, może umie jakieś sztuczki?

    OdpowiedzUsuń
  34. W jakim programie obrabiasz zdjęcia ??? :) Udanego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co planujesz po licencjacie ? i jak już skończysz studiaa ?

    OdpowiedzUsuń
  36. ja chętnie posłucham o ogólnych zasadach jakie stosujesz w dobieraniu ubrań. mam podobną figurę do Ciebie, taki sam rozmiar biustu i zazwyczaj wyglądam "ciężko" na nie tak szczuplutko jak Ty! doradź coś koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrób vlog razem z Twoim chłopakiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne te zdjęcia! podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. http://teleshow.wp.pl/gid,16800582,title,Taniec-z-gwiazdami-Znamy-juz-pelny-sklad-programu-Nie-tylko-wielkie-nazwiska,tpl,4,galeria.html?ticaid=11337d !!!!!!!!!!!!!!! Będę na 100% na Ciebie głosować ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie cudne zdjecia *.* jakim aparatem sa one zrobione?:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow... ale piękny dom!! Gdzie to jest?? :)

    http://meglovesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. grasz jeszcze w Na wspólnej?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja chętnie chciałabym zobaczyć dużo stylizacji (za niską cenę) i jakieś zdrowe przepisy. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja bym chciała vloga na temat "zwykły-niezwykły dzień z życia gwiazdy" :D Po prostu... :)
    Pozdrawiam,
    Truskawka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. oprowadz nas po twoim nowym mieszkanku !!!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Może zrób vlog o gotowani pokarz nam jak przyrządzasz jakąś potrawę tylko tak na spokojnie nie jak kiedyś gdy się tak spieszyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Cuki jaki kosmita na zdj hahaha. Kochana mow najlepiej prosto od serca o czym masz ochote, nawet nie wiesz jak zawsze poprawia mi sie humor po twoich vlogach, zarazasz taka pozytywna energia! A jak tam polo dance,jeszcze trenujesz,jakCi idzie?

    OdpowiedzUsuń
  49. http://coffeelifeshopping.blogspot.com/

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. stylizacje, makijaże, co masz w szafie, odżywianie i wgl wszyyystko :)) Lubię Cię czytać i słuchać.
    P.S Bedziesz w Tancu z gwiazdami?? ;d

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja z chęcią posłucham to Twojej kolekcji perfum. Jestem perfumowym świrusem i może zainspirujesz mnie do testu czegoś nowego i do zakupu :P Pamiętam, że kiedys widziałam u Ciebie taki filmik i od tego czasu chodzi za mna Burberry London :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Marta, opowiedz nam o swoich ulubionych książkach i ukochanych filmach! Może to banalne, ale przecież właśnie od opowieści znajomych najczęściej dowiadujemy się o czymś, co naprawdę warto przeczytać czy obejrzeć. Trzymaj się, pozdrawiam, Justyna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. A może o Twoich ulubionych miejscach w Warszawie. Gdzie jest smaczna kawa, gdzie dobry burger, gdzie na romantyczną randke a gdzie na niszowy film do kina :)
    B.

    http://madein80sgeneration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. a piesek to krzyżówka sznaucera z terierkiem?

    OdpowiedzUsuń
  55. ulubione miejsca w Warszawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcia fajnie wyszły, też muszę wybrać się na urlop. Tym samym, czekam na kolejny wpis i Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  57. a gdzie byłaś konkretnie nad polskim morzem? co racja,to racja,pogoda w tym roku zaskoczyła chyba wszystkich i dopisała nam konkretnie. Ja w tym roku odwiedziłam Łebe i Jarosławiec i wróciłam stamtąd z pełną walizą wspomnień i piękna opalenizną :)) pzdr E.

    OdpowiedzUsuń
  58. mam nadzieje ze odczytasz mój komentarz

    Martuś, jak robisz filmiki to proszę cię, z dobrą jakością, głosem, a nie mam głośniki na cąły regulator i ledwo cię słyszę, odwracasz gdzieś głowę, do psa nic nie słychać .... ;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słucham na prawie najmniejszej głośności na telefonie i wszystko slysze wyraźnie. zainwestuj moze w nowe głośniki? :))

      Usuń
  59. Ooo jejku jakie w tym domu mogłyby być piękne zdjęcia! <33 *-*


    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. napisałam na Twoją pocztę,
    odezwij się koniecznie! :)
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. świetna byłaby notka z różnymi wakacyjnymi outfitami ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. kochana podobał by mi się filmik co najbardziej lubisz jeść a czego nie lubisz jeść,
    było by milo i zabawnie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Opowiedz o swoich wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. kiedy zrealizujesz wybrane, wygrane vlogi z dawnego konkursu????

    OdpowiedzUsuń
  65. cuuuudownie wyglądasz! jesteś taka opalona, promieniejesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej a ja mam pytanie jak tam z narzeczonym się układa,gdyż wyczytałam w gazecie że nie najlepiej i myślałam,że to jest główny powód Twojej nieobecności na blogu ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem Twoją wierną fanką! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Zrób filmik o swoim nowym mieszkaniu oprowadzka taka

    OdpowiedzUsuń
  69. propouję filmik o nowym mieszkaniu , może coś w tym stylu jak pokazywałaś poprzednie mieszkanko? buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak , poprzednie mieszkanko było ŚLICZNEE !!! to na pewno est jeszcze lepsze ;*

      Usuń
  70. o NA WSPÓLNEJ !!! Oglądam ten serial głównie przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. MARTA WYSTĄPISZ W TAŃCU Z GWIAZDAMI Z ŁUKASZEM CZARNECKIM????????????BO IDĄ TAKIE PLOTY A MUSZĘ SIĘ CIEBIE ZAPYTAĆ BO PUDLOWI NIE WIERZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. a ja bym chciała się dowiedzieć jak oceniasz życie w Warszawie, jak się tam mieszka? :P albo jak wygląda Twój przykładowy dzień :) albo ogólnie krótka opowieść o pracy aktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  73. ja bym chciała sie dowiedziec marto czy przeszkadza Ci, kiedy spedzasz jakos prywatnie czas np. na zakupach, a podchodzi do Ciebie ktos prosząc o zdjeie czy autograf ? :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie ma to jak kasowanie nieprzychylnych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  75. mam pytanie dlaczego podpisujesz się literką T. ?? :) proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  76. jak zrobić fajne kreski eyelinerem??? zrób wideo krok po kroku, bo ja osobiście nie umiem a chciałabym się nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  77. Napisz jak to było z Tańcem z gwiazdami, bo będziesz w jesiennej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. napisz proszę lub zrób filmik o tatuażach, czy mają jakieś specjalne znaczenie i pokaż wszystkie które masz :) pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Kiedyś było dla mnie rewolucją, że wakacje spędzasz tuż obok mnie, w Kopalinie. Przyjeżdżałam do kuzynki rok w rok, teraz mieszkam nieopodal i całoroczny klimat nad morzem jest rewelacyjny! Co roku w sumie jakoś tam się z Tobą mijałam, przecież dzieliły nas zaledwie trzy domki :) Zastanawiam się, czy dalej tam przyjeżdżasz? Na prawdę miło by było spotkać Cię tam jeszcze kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. super zdjęcia
    http://closertome-ola.blogspot.com/
    bedziesz obserwowala proszszeee

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne zdjęcia! Idealna sceneria! Słodziaśne psy i dobre rady :D
    Zapraszam:
    arfashionstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. przepiękne zdjęcia! zapraszamy do nas :) http://life-plaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Rewelacyjne zdjęcia ! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  84. o jacie jacie.. wchodzę na jakiegoś przypadkowego bbloga a tu Marta :) świetna notka <3 http://pocieszajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. piekny dom, zawsze chialam miec takie stare domiszcze z ogrodem:)

    OdpowiedzUsuń