piątek, 23 maja 2014

Halo!
Już jestem, ale w słabym stanie.

















52 komentarze:

  1. Marta, świetna bluza. Mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto, super blog! Zdradzisz skąd pochodzi śliczny komplet w jakim zaprezentowałaś się na gali plejady?Gratulacje za statuetkę! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam tez smutno, ze nie masz czasu do nas pogadac, ale trzymam Cie za słowo, ze niedługo znajdziesz wiecej czasu i Twoje vlogi beda pojawiać sie czesciej! a teraz zajmij sie tym co dla Ciebie najwazniejsze, mu cierpliwie czekamy :))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. MARTA RUSZA KOLEJNA EDYCJA TAŃCA Z GWIAZDAMI W POLSACIE.CZY JAKBY CI ZPROPONOWALI UDZIAŁ W PROGRAMIE TO POSZŁABYŚ??????????????????????Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta byłaś kiedyś u wróżki??wierzysz we wróżby?

    OdpowiedzUsuń
  6. Martaa, do neurologaa! Żeby nie było za późno :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolinkowo- chyba się zakochałam :)
    Pozdrawiam
    Basia
    http://madein80sgeneration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam paraliż połowy twarzy w zeszłym roku , nic przyjemnego, miałam do tego sesje 10 zastrzyków , po których paraliż minął na szczęscie , nie pamiętam nazwy ale przepisała mi je neurolog także polecam bo mija szybko :) Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, okazało sie ze to zapalenie zatok i spojowki. Niestety od wczoraj bardzo mi sie pogorszyło:(

      Usuń
    2. Skonsultuj z lekarzem. Nie wygląda to na zwykłe zapalenie...

      Półpasiec oczny i uszny

      Półpasiec może dotyczyć także głowy. Zmiany pojawiają się wtedy na czole, skroni lub powiece. Niestety, wykwity mogą zaatakować też spojówkę i rogówkę oka. Jeśli nie zostanie szybko włączone specjalistyczne leczenie okulistyczne, powikłaniem półpaśca ocznego może być porażenie nerwu poruszającego gałką oczną (efektem bywa wtedy np. opadanie powieki), uszkodzenie gałki ocznej, a nawet utrata wzroku.

      Bywa też, że wirus półpaśca atakuje ucho. W takim przypadku pojawiają się silne bóle ucha oraz wysypka na małżowinie usznej, w przewodzie słuchowym i na błonie bębenkowej. Skutkiem nieleczonego półpaśca usznego mogą być szumy uszne albo przytępienie słuchu.


      Usuń
    3. Mój tata miał półpasiec i to właśnie nie wiadomo gdzie może zatakowac ale najczęściej jedna strone.To nie sa żarty trzeba do lekarza może jakieś zastrzyki. Zdrówka życzę :)

      Usuń
  9. Zdrówka! A zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marta dbaj o siebie, buziaki przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Twojego bloga. Świetne zdjęcia, ciekawe komentarze czego chcieć więcej.

    P.S. Gdzie kupiłaś tą szarą "bluzę", którą masz na zdjęciach?

    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ty schudłaś!!! zdradzisz ile mierzysz i ile masz wzrostu? buziaki, super post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta na tym filmiku masz ładny lakier do paznokci podaj nazwe jak możesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna z Ciebie kobieta Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co z tą bluzą?

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć Marta pisze bo jestem pod wrażeniem jak prowadzisz bloga masz fajny styl który mi się podoba trzymaj go tak dalej i się nie zmieniaj bo komuś się nie podoba bo największą wartością jest to żeby być takim jakim jest się na co dzień życzę szybkiego powrotu do zdrowia i powodzenia na sesji obyś wszystko zaliczyła jak najlepiej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. 4zdjęcie cudowne <33

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. MARTA a czy będzie takie spotkanie z fanami czy nie? fajnie byłoby się spotkać z fanami szpinaka :) bo nie których można w empiku spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nadzieję, że już zdrowa jesteś :)
    świetne zdjęcia, miejsce zachęca do odwiedzin!

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mówi się 'otwarty', nie 'otworzony'. pozdro!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała ogólnopolska inicjatywa kobiet kochających nowe technologie rozrasta się w Rzeszowie.
    Zapraszam po szczegóły – nie tylko bolegerki: http://livelikelady.pl/majowe-spotkanie-rzeszowskich-karotek/
    Pozdrawiam

    MM

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy jakiś blog, vlod, cokolwiek :3 ?
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokaz sex tasme

    OdpowiedzUsuń
  25. czyżby zapalenie spojówki >?
    życzę powrotu do zdrowia :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak wytłumaczysz to zdarzenie o nagranej seks taśmie z Twoim chłopakiem? To prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby z jakiej racji ona ma ci cokolwiek tłumaczyć? Zresztą "zdarzenie o nagranej" co to za gramatyka...

      Usuń
    2. Dobra gramatyka, wyrwałaś z kontekstu całego zdania. W sumie, skoro chce się promować na uprawianiu seksu przed kamerą, to proszę bardzo, a nie tutaj udaje nieśmiałą osóbkę.

      Usuń
    3. Niestety to zdanie nie jest gramatyczne , można wytłumaczyć informacje, wiadomość, plotkę o nagrane taśmie. Nie mówi się wytłumaczyć zdarzenie o nagrane taśmie. I tyle. To co robi prywatnie , nawet przed kamerą to jej sprawą. Co innego gdyby taki film sprzedała...

      Usuń
    4. O to mi właśnie chodzi. W Internecie pisało, że ten filmik miała sprzedać mediom. Wiem, że nie należy wierzyć we wszystko, co napiszą w Internecie, dlatego zadałam pytanie powyżej.

      Usuń
    5. Poucza mnie osobna, która stawia spację pomiędzy przecinkami...

      Usuń
  27. cześć. od dawna wchodzę na Twojego bloga- znalazłam go przypadkiem jako wegetarianka i miłośniczka szpinaku. "Na wspólnej" nie oglądałam i nie oglądam, także nie miałabym o Tobie i Twoim blogu pojęcia, gdyby nie przypadek i podpowiedzi w wyszukiwarce. od czasu jak zajrzała, poczytałam, oglądnęłam kilka vlogów jestem tutaj bardzo często czekając z niecierpliwością na kolejne Twoje posty. wszystkie poprzednie nadrobiłam w kilka dni. także myślę, iż jestem na bieżąco w tym co się u Ciebie działo i co pisałaś. jesteśmy w tym samym wieku. bardzo Cię polubiłam za to, co robisz mówisz i jaka jesteś. masz swój charakter i rozum i super osobowość. można nawet powiedzieć, że jesteś/ byłaś dla mnie swojego rodzaju ideałem dziewczyny w tym wieku, która mimo sławy i innych rzeczy pozostaje sobą. osobą kochająca swoją rodzinę, zwierzęta, wycieczki, nowości, zamiłowanie do gotowania i prowadzenie i chęć prowadzenia takiego idealnego domu mimo swojego młodego wieku. imponowało mi zawsze jak fajnie miałaś wszystko przygotowane i zorganizowane i w życiu, i w związku i w pracy i w domu. podziwiała Cię z każdym wpisem. razem z Mackiem byliście dla mnie taką parą idealną, która trochę dzieli się swoimi przeżyciami z innymi , co można było zobaczyć po zdjęciach, vlogach,postach. parą młodych, prawdziwych ludzi kochających się i wartościowych.. pokazywaliście, że można być sławnym, ale i normalnym. szanować siebie i drugą osobę. . od wczorajszego dnia jak z głupoty weszłam na portal plotkarski i przeczytałam, że Maciek Cię zdradził, a Ty w zemście zrobiłaś to samo, jakaś wizja, którą do tej pory udało Ci się dla mnie stworzyć pękła. wiem, że plotki, to plotki. jak potrafią ranić i jakim być nieraz kłamstwem. uważam jednak, że powinnaś wziąć odpowiedzialność za to i wyjaśnić jak było na prawdę i wyglądało to z Twojej/ Waszej strony. wiem, że może to bezczelne z mojej strony, bo to Wasze życie i prywatne sprawy, ale jak już zdecydowaliście się dzielić z fanami swoimi przeżyciami, nowym domem i innymi wydarzeniami, to należy się im i mi prawda. nie jest to zwykła, wścibska ludzka ciekawość, a jedynie chęć poznania prawdy. nie oczekuje, że odniesiesz się jakoś do mojego komentarza, ale stwierdziłam, że chce byś znała moje zdanie na ten temat. jeśli w jakiś sposób Cie uraziłam, to przepraszam, bo nie to było moim zamiarem. pozdrawiam Cie serdecznie . Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. gdzie ta sex taśma?

    OdpowiedzUsuń
  29. jestes fajna dziewczyna, nie gwiazdorzysz, pjona

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=19127190

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż zatęskniłam za górami :)

    Wnętrza, design zapraszam
    http://interior-telegraph.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. gdzie kupiłaś tą katane/bluzę szarą ? ;)) baardzo faajna ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. skąd ta sukienka w paski ? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekamy na vloga...

    OdpowiedzUsuń